FAQ

Que és Self Storage o lloguer de trasters?

El lloguer de trasters o Self storage és la versió moderna dels guardamobles tradicionals.
La gran diferència és que oferim espais totalment privats i independents, on només el client accedeix a les seves coses.

Trasters que van des d’1 metre quadrat per a guardar una maleta a espais de 20 o 30 metres per a emmagatzemar palets.

Espais segurs i vigilats, a diferència d’un traster en una finca particular.

Per què nosaltres?

Perquè som actualment empresa de lloguer de trasters amb presència en més ciutats de tota Espanya. Això ens dóna un gran avantatge enfront de l’a competència.

Perquè hem realitzat milers i milers de contractes amb clients.

Ens agrada escoltar i parlar amb els nostres clients, veure les seves necessitats i anticipar-nos als seus problemes.

Treballem amb contractes flexibles de mes en mes, sense major compromís.

Si entres per exemple el dia 10, el teu contracte és fins al dia 10 del pròxim mes, perquè sigui més còmode i senzill per a tots.

No cobrem fiances com fa gairebé tothom al nostre sector.

No creiem que hàgim de fer-ho, ja que confiem plenament en els nostres clients.

Tots els nostres clients tenen una assegurança inclosa en el preu, sense cap recàrrec.

A més a més, l’accés a la majoria dels nostres centres és mitjançant l’empremta dactilar, la qual cosa ens dóna un plus en seguretat.

A les instal·lacions només entra qui ja és client i té un contracte actiu.

Per si no fos prou, alarmes i càmeres de vídeo vigilància recorren cada mil·límetre de cada instal·lació de Necesito un Trastero, sigui la ciutat que sigui!

Com es contracta un traster?

Pots contractar-ho en línia, escrivint-nos a info@necesitountrastero.es, telefonant-nos al telèfon gratuït 900811646 o en qualsevol de les nostres delegacions.

Per a ells només necessitem un DNI de la persona titular, un número de compte i les dades de contacte.

Si és empresa, amb les dades de la mateixa serà suficient.

Preparem el contracte i des del mateix dia podràs utilitzar el teu traster.

Hi ha permanència de contracte?

D’aquí modifica només l’email per a la baixa: administracion@necesitountastero.es
Normalment per als contractes amb permanència d’un any, podem aplicar un descompte al preu final.

Per a deixar-ho, simplement has d’avisar-nos amb 7 dies d’antelació, escrivint-nos a info@necesitountrastero.es o telefonant-nos al telèfon gratuït 900811646.

Quina és la forma de pagament?

La forma de pagament amb la qual treballem per als clients particulars és el rebut domiciliat.

Si pagues un any a compte també acceptem com a forma de pagament comptat.

Per a grans empreses podem cobrar mitjançant transferència bancària.

Els contractes van de dia natural a dia natural.

Si entres el dia 10 per exemple, el primer rebut es gira 2 o 4 dies després.

El mesos següent sempre es girés el dia 10.

Què NO PUC guardar en el traster?

  • Productes peribles i semi peribles.
  • Gèneres i objectes prohibits per la Llei, o de procedència il·lícita.
  • Productes químics, explosius, tòxics o inflamables, així com gasos.
  • Animals, tant vius com morts.
  • Armes, explosius.
  • Materials que puguin sofrir descomposició o causar danys a altres objectes, al
  • TRASTER o a altres TRASTERS o ARRENDATARIS.
  • Qualsevol altre objecte que, a criteri d’una persona mitjana, no pugui o no hagi de ser guardat en un TRASTER.
  • Vehicles o bateries.

Es poden posar prestatgeries en el traster?

Si, pots condicionar i organitzar tu traster com creguis convenient. Sempre que sigui una millora per a tu, sense danyar les instal·lacions.

Puc canviar la grandària del meu traster si el necessito?

Si, en el cas que vulguis ampliar el teu traster, perquè se t’ha quedat petit, o per contra vulguis un més petit, no hi ha cap problema. Només has de trucar-nos i comentar-nos què desitges i adaptarem un traster a les teves noves necessitats.

Com es dóna de baixa un traster?

Per a la baixa d’un contracte, has d’escriure’ns a administracion@necesitountastero.es 7 dies abans de la fundació del contracte.