Per a particulars, empreses i autònoms
Som la primera empresa a oferir trasters a Tenerife. Més de 500 metres per al magatzematge en la nostra delegació. Per a empreses i autònoms disposem trasters de fins a 10 metres quadrats amb la màxima seguretat. Si tens problemes d’espai, podem ajudar-te.trasters des de 2 metres quadrats cap endavant.
Videovigilància 24h
Sense permanència
Fàcil aparcament
Clau personal
Trasters segons necessitats
Accés 24 hores
Fàcil accés
Reserva en línia
Ser els primers sempre és motiu d’orgull, i nosaltres som la primera empresa de lloguer de trasters a Tenerife. Estem situats en una cèntrica localització , al carrer de tenerife. Accés 24 hores 365 dies a l’any i la màxima seguretat, on els clients accedeixen al local mitjançant un sistema exclusiu per empremta dactilar. Enregistrament per càmeres i alarma en tot el perímetre, ademas d’una assegurança inclosa en el preu faran que les teves pertinences aquest totalment segures amb nosaltres.
No et conformes amb un traster a Tenerife sense cap mena de seguretat. Per a autònoms i empreses que necessitin un magatzem a Tenerife. Tenim trasters de fins a 10 metres quadrats,passant pro diferents grandàries. El teu estoc o eines de treball estarà en un lloc totalment segur, disponible les 24 hores del dia.
No cobrem fiances ni bestretes, pagues només pel temps que aquest amb nosaltres. Si necessites mes informació telefona’ns al telèfon gratuït 900 811 646 o escriu-nos a l’email info@necesitountrastero.es
Si ets un veí de Tenerife i vols guanyar uns metres extra la teva llar, podem ajudar-te. Lloguer de trasters a Tenerife des de 2 metres quadrats cap endavant. Guarda la teva bicicleta, roba de fora de temporada o el que necessitis en un dels nostres trasters.
Pots trucar-nos GRATIS al 900 811 646 o també…
Contacta amb nosaltres
Truca’ns o escriu-nos i estarem encantats de poder ajudar-te i organitzar una visita en qualsevol de les nostres delegacions.
Pots fer una simulació en la nostra calculadora d’espai virtual.