NUT©
OHIKO GALDERAK
NUT©
Zer da autobiltegiratzea edo biltegia alokatzea?
Trastelekuak alokatzea edo autobiltegiratzea altzarien biltegiratze tradizionalaren bertsio modernoa da.
Espazio guztiz pribatu eta independenteak, seguruak eta zainduak, 24 orduko sarbide esklusiboarekin.
Tamaina guztietako biltegiak, metro koadrotik 20 edo 30 metro koadroraino, etxean lekurik ez duen guztia gordetzeko.
Zergatik guk?
Espainia osoko hiri gehiagotan presentzia duen trastelekuak alokatzeko enpresa garelako.
Gure esperientziagatik, milaka eta milaka kontratu egin ditugulako bezeroekin. Gure bezeroekin entzutea eta hitz egitea gustatzen zaigu, haien beharrak ikustea eta haien arazoak aurreikustea.
Hilabetez hilabete kontratu malguekin lan egiten dugulako, konpromiso gehiagorik gabe.
Ez dugulako gordailua kobratzen edo iraunkortasuna eskatzen.
Gure bezero guztiei doako asegurua eskaintzen diegulako.
Bezero bakoitzari hatz-markak sartzeko sistema esklusibo bat eskaintzen diogulako.
Eta hori gutxi balitz, merkatuan dauden alarma eta bideo-zaintza sistemarik onenak ditugulako, NEED A Trastero instalazio bakoitzaren milimetro bakoitza estaltzen dutenak.
Nola kontratatzen duzu trastelekua?
Idatzi iezaguzu info@necesitountrastero.es helbidera
Deitu iezaguzu doan 900 811 646 telefonora
Bisita gaitzazu gure edozein bulegotan.
Gure biltegietako bat alokatzeko jabearen NANa, kontu-zenbakia eta harremanetarako informazioa soilik beharko ditugu. Eta enpresa bat bada, bere datuak nahikoak izango dira.
Presta dezagun kontratua eta egun beretik aurrera zure trastelekua erabili ahal izango duzu.
Ba al dago kontratuaren iraupenik?
Gure kontratuak iraunkortasun edo loturarik gabekoak dira.
Besterik gabe, harpidetza kendu baino lehen, 7 egun lehenago jakinarazi behar diguzu, info@necesitountrastero.es helbidera idatziz edo 900 811 646 telefonora doan deituz.
Zein da ordainketa modua?
Banakako bezeroentzako lehentasunezko ordainketa-metodoa txartela da, nahi duzunean bertan behera utzi dezakezun zerbitzu-harpidetza gisa funtzionatzen duena. Bankuko ordainagiri bidez ere onartzen ditugu ordainketak.
Urtebete lehenago ordaintzen baduzu, banku-transferentzia bidez ordain dezakezu kontratua hasi eta 15 eguneko epean.
Enpresa handientzat banku-transferentzia bidez kobra ditzakegu hilero, hiruhilero, seihilero edo urtero.
Kontratuak hilabete bakoitzeko automatikoki berritzen dira hilero, deuseztatzea jakinarazi arte. Beti egutegiko egunetik egunera: adibidez, 17an sartzen bazara, zure lehen ordainketa hil horren 17tik hurrengo hilaren 17ra arte kobratuko dizugu.
Txartelean edo etxeko fakturan kargak egun berean kobratzen dira kontratua hasi eta egun batzuetara arte. Eta hilero bilketa egun bera errepikatuko da.
Zer EZIN da biltegian gorde?
- Produktu galkorrak eta erdi galkorrak.
- Legeak debekatuta edo legez kanpoko jatorria duten generoak eta objektuak.
- Produktu kimikoak, lehergarriak, toxikoak edo sukoiak, baita gasak ere.
- Animaliak, biziak zein hilak.
- Ibilgailuak edo bateriak.
- Armak edo lehergaiak.
- Beste objektu batzuetan, biltegian bertan edo beste biltegietan eta bezeroetan deskonposatu edo kalteak eragin ditzaketen materialak.
- Pertsona arruntaren iritziz, biltegi batean gorde ezin edo gorde behar ez den beste edozein objektu.
Jar ditzakezu apalak biltegian?
Bai, zure biltegia egoki deritzon moduan egokitu eta antolatu dezakezu. Zuretzat hobekuntza bada eta instalazioak hondatzen ez badira.
Trastelekuaren tamaina alda daiteke?
Bai, zure trastelekua txikiegia delako handitu nahi baduzu, edo, aitzitik, bat txikiagoa nahi baduzu metro gehigarriak dituzulako, ez dago arazorik. Deitu besterik ez duzu egin behar eta esan nahi duzuna eta trastelekua egokituko dizugu zure behar berrietara.
Nola baja eman trastelekua?
Irteteko, 7 egun lehenago abisatu besterik ez duzu egin behar, info@necesitountrastero.es helbidera idatziz edo 900 811 646 telefonora doan deituz.